Thursday, September 30, 2010

kenapalah tetiba gatal nak der blog sendiri nih...?

aku ase r... munculnya blog ni benanyer sbb membe aku tuh sibuk jer suruh aku folow dy nyer blog.. hampehh (mcm la blog dy tuh sweet.. (^__^)


 sesape yg der blog ni mesti org yg jari-jemari dy suka sngt menari atas keypad kot. sbbnya.. bila ader blog, automatiknya kite kena merajinkan diri, menambahkan tahap ke'pulun'an utk menaip.. hehehe...- then asgmnt ke mana, blog ke mana... hahaha


aku masih blur ag nih.. nape la aku buat blog nih. urmmm
dulu pas masuk study alek, sibuk ngn fb! ni bila dh muak, jemu, org kedah ckp cemuih... layan pulak blog! blog ni actly baru jer 'bernafas', sampai skang -8pm, blom masuk sejam kot blog ni wujud! huhu juz like a new baby born r... bila dh ckp bout benda baru2 ni, konfirm r sengal sikit nk aplikasi nyer nih. naik bengang jugak aku jap td. lain yg aku nak, lain yang kua! memang sengal r!
nak2 plak aku ni bukannya teror pun sal blog2 nih, tp xlah tergolong dlm geng buta IT (i amek ICT tw ms SPM dulu T_T)
xper la.. everything got their 1st time kan.. pertama kali tuh, memng xsemua yg boleh tros succeed...


hurmm tetiba je perut ni ber'heavy mental' lak ek.. ingat nk diet, tp kalau dh gini bunyinya.. sgala drum, gitar dh berbunyi so......... fhm2 je la... 

No comments:

Post a Comment