Sunday, October 3, 2010

spoiled nyer ari nih..............................................

salam...
nak cite ni, actually bukan nak bercerita tapi nak mengadu skit! hurmmm memalukan lah presentation tadi tuh, kaw2 nyer kena bang dengan lecturer aku tuh... wuarghhhhhhhhhhhh (yg terlebih frust ni sbb aku setuto ngan ex aku tuh... adehhh dah r kena komen2 kaw2 nyer ngan lect then dy lak ader dpn mata, wahhhh jatuh saham sih!)
memang xkool la arini... huhuhu
memang dah nampak, aku bakal bernasib malang ari nih,,, awal sebelum gi tuto tuh, masalah dengan nak print. nasib baik boleh jugak print walaupun lambat! hurmmm... xdpt aku baayangkan la kalaulah aku tak boleh print 'skrip2' nak present tadi tuh....seminggu kot benda ni menghantui aku! hehehehe

tapi memang padan r ngan muka group kitorang nih, dah nak present sangat2 baru tergedix nak buat discussion.. huhu... then sebanyak mana kita usaha sebanyak tulah yang kita akan dapat kan? so.... memang padanlah sangat! assgmnt td tuh pun bukannya solid 'air tangan' aku pown... hahahahaaha (kita kena menggunakan setiap sumber yg ade xkiralah secara legal ker tak..)

masa lecturer aku soal td tuh, memang ase cam nak terkencing la jugak! tp memang group aku tuh dah expect benda nih.. memang lecturer tuh agak detail skit orangnyer... baguslah tuh, at least bila kami dah final year t terserlahlah jugak kesenioran kami tuh... hehehehe... ini baru 1st present kan, xperlah... semua org pernah lalui 'pertama kali' kan?? so nak terus cemerlang, gemilang, terbilang tuh susahlah sikit untuk kali pertama kan... sekurangnyer, komen2, yang di kaw2 tadi tuh kitorang boleh baiki di masa depan, so.... moralnya.....
PLEASEEEEEEEEEE KALAU LECTURER KO KASI KERJA, MAKESURE SIAPKAN CEPAT K. JANGAN BUAT LAST MINUTE! T JADI CAM AKU... 
PAPE PUN, AKU NGAN GENG DAH LEPAS PRESENT... BAHAGIANYA!!!


*td masa aku g kat lecturer tuh (sbb dy nak address info yg aku amek tuh), aku nmpak la skit komen2 dy kat ketas tuh... huhu... ok la, xder yg kureng2 pun... lecturer tu pun thu, kami ni baru blaja nak present, baru nak biasakan diri... so..? chill la!

1 comment:

  1. alah..standard lah tuh!!
    sye pon sllu buat kje last minit..
    ape yg kite usaha tuh la hasilnye..jgn nak merungut la..hhaha
    selalu kot sye buat mcm tuh..
    enjoy dudlu baru susah kemudian.

    ReplyDelete